بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

از ختم غائله کوزین تا ثبت رسمی قرارداد ۷ بازیکن جدید| آرامش پس از طوفان در شهرخودرو

  • کد خبر: ۸۶۴۲۷
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
از ختم غائله کوزین تا ثبت رسمی قرارداد ۷ بازیکن جدید| آرامش پس از طوفان در شهرخودرو
کاروان تیم فوتبال شهرخودرو مشهد دیروز مشهد را با یک مشت علامت‌سؤال و نگرانی هواداران به مقصد تهران ترک کرد تا خود را برای حضور در دیدار هفته چهارم مقابل هوادار تهران آماده کند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ کاروان تیم فوتبال شهرخودرو مشهد دیروز مشهد را با یک مشت علامت‌سؤال و نگرانی هواداران به مقصد تهران ترک کرد تا خود را برای حضور در دیدار هفته چهارم مقابل هوادار تهران آماده کند؛ سؤالاتی که از‌سوی مدیران این باشگاه همچون همیشه بی‌پاسخ ماند و نگرانی‌هایی که به نظر روز‌به‌روز بر شمارشان افزوده خواهد شد. تنها‌نماینده فوتبال شرق کشور در لیگ برتر روز جمعه از ساعت‌۱۶ مقابل تیم رضا عنایتی به میدان خواهد رفت.

ختم غائله کوزین، آغاز ماجرای «میرو»

ارسال نامه امضای توافق‌نامه میان استفانو کوزین و باشگاه شهرخودرو منجر به باز‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این تیم از‌سوی فیفا شد؛ اتفاقی که دست‌کم مجوز ثبت قرارداد رسمی ۷ بازیکن این تیم در هیئت فوتبال خراسان‌رضوی را صادر کرد. اما با‌وجود‌این، خبر‌هایی مبنی‌بر فرصت یک‌ماهه فیفا به این باشگاه برای حل‌و‌فصل‌کردن مشکل بدهی به میروسلاو اسلاووف، بازیکن اوکراینی اسبق این تیم، به‌عنوان تهدیدی جدید مطرح است. گفته می‌شود مبلغ بدهی شهرخودرو به «میرو» چیزی بالغ‌بر ۱۵‌میلیارد تومان است؛ رقمی که اگر در موعد مقرر پرداخت نشود، دوباره خطر کسر ۶‌امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر را برای تیم مشهد به‌همراه خواهد داشت.

ثبت رسمی ۷ قرارداد

بالاخره با باز‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه شهرخودرو ۷ بازیکن جدید این تیم که دوماهی است با مشهدی‌ها تمرین می‌کنند، فرصت حضور در هیئت فوتبال استان و ثبت رسمی قراردادشان را پیدا کردند. مهدی شریفی، میلاد کمندانی، محسن ربیع‌خواه، مسعود کاظمینی، منصور باقری، حسین حیدری و مجتبی بیژن بازیکنانی هستند که پیش از سفر دیروز به تهران در هیئت فوتبال خراسان‌رضوی قراردادشان را به‌صورت رسمی ثبت کردند تا مشکلی بابت همراهی این تیم در بازی روز جمعه مقابل هوادار تهران نداشته باشند.

بازگشت ناصحی به شهرخودرو

حضور دوباره رضا ناصحی، کاپیتان سابق شهرخودرو، در کادر فنی این تیم هم یکی از اتفاقات و خبر‌های جالبی بود که روز گذشته عنوان شد. رضا ناصحی که بعد از رفتن سیدمهدی رحمتی از سوی مدیران این باشگاه کنار گذاشته شده بود، در مدت حضور محمدرضا مهاجری به‌عنوان سرمربی، بار دیگر به کار دعوت شد و بعد از ۲ جلسه حضور سر تمرین با دستور مدیران تهران‌نشین این تیم دوباره خانه‌نشین شد. حالا باز خبر می‌رسد اکبر میثاقیان، رضا ناصحی را به کادر فنی اضافه کرده است و باید دید این‌بار ناصحی در شهرخودرو ماندنی خواهد شد یا خیر.

شایعه تهران‌نشینی تیم مشهدی

یکی از شایعه‌های عجیب‌وغریبی که در یکی‌دو روز اخیر حول باشگاه شهرخودرو می‌چرخد، مسئله انتقال تمرینات تیم به تهران است. گفته می‌شود مدیران شهرخودرو می‌خواهند از‌این‌پس برای دور‌بودن از حواشی مشهد، تیم را در تهران تمرین بدهند و فقط برای برگزاری مسابقات خانگی به مشهد بیایند؛ مسئله‌ای که بی‌تردید اگر صحت داشته باشد، با واکنش تند هواداران و مسئولان فوتبال مشهد رو‌به‌رو خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->